woensdag 8 november 2017

Exclusieve WINACTIE 'Ik kan er nét niet bij' - Sander Verheijen


Op 14 november a.s. verschijnt bij HarperCollins 'Ik kan er nét niet bij'. Het verhaal van vader Sander Verheijen over zijn bijzondere tweeling Maurits en Willem. Twee blonde knulletjes met de nodige uitdagingen. Sander schreef dit boek, met zijn collectief geheugen echtgenote Jip aan zijn zijde. Een verhaal dat het meer dan waard is om te worden gelezen.
Wil jij kans maken om dit boek op de releasedatum te winnen? Dat kan, exclusief bij De Perfecte Buren! Hoe? Lees snel verder!
Win 'Ik kan er nét niet bij' door antwoord te geven op de volgende vraag:
- Wanneer zijn Maurits en Willem Verheijen geboren?
Weet je het antwoord? Mail dit dan voor 13 november a.s. 20.00 uur naar perfecteburen@gmail.com o.v.v. 'Winactie Tweeling' én met je gebruikersnaam op Facebook.
Op de releasedatum, 14 november a.s. maken wij de winnaar bekend op de BESLOTEN Facebookgroep. Ben je nog geen lid, geen punt! KLIK HIER en doe mee! 
(Winacties zijn exclusief voor onze leden)
Heel veel succes!!! 

Waar gaat 'Ik kan er nét niet bij' over?
‘Elke strohalm is er één. Elke strohalm is van ons.’
Sander is de vader van de tweelingbroers Willem en Maurits. In Ik kan er nét niet bijvertelt hij het hartverscheurende verhaal van zijn eerste jaren als vader van deze bijzondere tweeling. De een werd geboren met een zware hersenbeschadiging, de ander heeft autisme.
Hij vertelt openhartig over zijn persoonlijke ontdekkingstocht naar het vaderschap, over de tegenslagen die het gezin treffen, maar ook over de blijdschap als een van de jongens een mijlpaal bereikt, over hoe ze knokken en relativeren en bovenal hoop houden.

'Ik kan er nét niet bij' verschijnt 14 november a.s. bij HarperCollins. 
Lees HIER de recensie van Patrice

Geen opmerkingen: